E-mail: info@slankmetlinda.nl

DE KOOLHYDRAATARME 30 DAGEN 'BOOST'

Wegens vakantie worden boeken besteld tussen 12 en 24 aug. vanaf 25 aug. weer verstuurd

Wil je snel jouw lichaam aanzetten tot vetverbranding en een ‘boost’ in afvallen creëren? Dan is dit boek de koolhydraatarme 30 dagen ‘boost’ een echte aanrader.

Je valt af, krijgt meer energie, je hebt geen honger en je zit weer lekker in je vel.

Nog boeken op voorraad

Dit is waarom al meer dan 15.000 mensen kiezen voor de koolhydraatarme methode van Slank met Linda:

  • Je valt af terwijl je lekker blijft eten.
  • Dit is geen (crash)dieet: het is de opstap naar een koolhydraatarme lifestyle.
  • Je hoeft geen koolhydraten te tellen, dat is al voor je gedaan.
  • De voedingsmiddelen koop je gewoon bij de supermarkt.
  • Het hele gezin kan mee-eten en meegenieten.
  • Je leert nieuwe gerechten kennen en koolhydraatarm te koken.
  • Je eet 6 keer per dag
  • De menu’s kun je wisselen, ruilen en aanpassen aan je eigen dagindeling.

De Slank met Linda methode

De Slank met Linda methode gaat uit van het eten in de juiste balans tussen koolhydraten, eiwitten en vetten. Het is geen typisch koolhydraatarm dieet met vele beperkingen.

Ja, je gaat jouw koolhydraatinname verminderen, maar dat wat je mindert in koolhydraten, dien je aan te vullen met voldoende eiwitten en de gezonde vetten. Het draait om anders eten, niet minder!

Over de weekmenu’s

De koolhydraatarme 30 dagen ‘boost’ geeft je dertig volledige dagmenu’s en meer dan vijftig recepten voor gemakkelijk klaar te maken maaltijden én tussendoortjes.

Het menu is gebaseerd op een gemiddeld koolhydraatarm eetpatroon voor een vrouw en man.

Per week staat aangegeven welke boodschappen je nodig hebt en hoe de week eruitziet. Verder krijg je tips en adviezen om daadwerkelijk de omslag te maken naar een koolhydraatarme lifestyle.

Dertig dagen lang hoef je niet na te denken over wat je kunt eten. Elke dag begint met een overzicht van ontbijt, lunch, avondmaaltijd en tussendoortjes. Hoe je de maaltijden in de dagmenu’s klaarmaakt, wordt vervolgens beschreven. De avondmaaltijden zijn elke dag anders, maar ontbijt en lunch keren vaker terug. Als je net met een nieuwe leefstijl bent begonnen, wil je niet meteen 30 dagen lang drie keer per dag iets nieuws hoeven maken.

Omdat je nu elke dag een nieuw recept moet maken, hebben we de tussendoortjes heel eenvoudig gehouden. Hier komt weinig voorbereiding aan te pas, zodat je je hier geen zorgen over hoeft te maken. Je kunt ze tijdens je dagelijkse bezigheden en op het werk ook makkelijk tussendoor nemen. De menu’s zijn zo samengesteld dat de koolhydraten, eiwitten en vetten perfect in balans zijn.

Uitgangspunten zijn:

  • Een caloriebehoefte van ongeveer 1500-1600 calorieën per dag
  • Een koolhydraatinname van tussen de 20-50 gram koolhydraten per dag
  • De eiwitinname ligt rond de 90-130 gram per dag
  • De vetinname ligt rond de 80-120 gram per dag

De ideale balans tussen koolhydraten, eiwitten en vetten om op een verantwoorde en makkelijke manier af te vallen. Het is namelijk géén crashdieet.

En bij ieder recept en tussendoortje staan apart de voedingswaarden vermeld, als ook de totalen van de voedingswaarden per dag.

Makkelijker en leuker kan haast niet!

Technische gegevens De koolhydraatarme 30 dagen boost
Formaat 26,0 x 19,4 cm
Uitvoering: gebonden, 128 pagina’s
ISBN: 978 90 483 1483 6

Nog boeken op voorraad