Linda Nordholt: het koolhydraatbeperkte  60 dagen menu

Het 60 dagenmenu is bedoeld voor mensen die hun koolhydraatrijke eetpatroon willen omvormen tot een koolhydraatbeperkt slank en gezond eetpatroon. Mensen die hun lichaam weer willen laten doen wat het moet doen: vet verbranden. Mensen die een slank en gezond lichaam willen en meer energie willen krijgen.

Waarom wachten?  Bestel vandaag nog!

Je valt af, krijgt meer energie, je hebt geen honger en je zit weer lekker in je vel.

Dit is waarom al meer dan 15.000 mensen kiezen voor de koolhydraatarme methode van Slank met Linda:

  • Je valt af terwijl je lekker blijft eten.
  • Dit is geen (crash)dieet: het is de opstap naar een koolhydraatarme lifestyle.Je hoeft geen koolhydraten te tellen, dat is al voor je gedaan.
  • De voedingsmiddelen koop je gewoon bij de supermarkt.
  • Het hele gezin kan mee-eten en meegenieten.
  • Je eet 6 keer per dag
  • De menu’s kun je wisselen, ruilen en aanpassen aan je eigen dagindeling.
  • De recepten zijn super simpel gehouden.
  • Overal staan de voedingswaarden bij. Zowel bij de gehele dag als bij de recepten en tussendoortjes.

Over de Slank met Linda methode

De Slank met Linda methode gaat uit van het eten in de juiste balans tussen koolhydraten, eiwitten en vetten. Het is geen typisch koolhydraatarm dieet met vele beperkingen. Ja, je gaat jouw koolhydraatinname verminderen, maar dat wat je mindert in koolhydraten, dien je aan te vullen met voldoende eiwitten en de gezonde vetten. Het draait om anders eten, niet minder!

Over de menu's

Dit boek bevat volledig uitgebalanceerde menu’s voor 60 dagen, om af te vallen én op gewicht te blijven. Het boek is gebaseerd op een koolhydraatbeperkt eetpatroon. Hiermee hoef je jezelf niet alles te ontzeggen op het gebied van koolhydraten, maar kies je juist voor de goede, gezonde koolhydraten. En eet je ze in de juiste balans met voldoende eiwitten en vetten.


Dit boek is geschikt voor jou:

  • check
    als je de koolhydraatarme 30 dagenboost uit mijn eerste boek hebt gevolgd. Jouw vetverbranding gaat door, maar je kunt weer wat goede, gezonde koolhydraten toevoegen. Zo zet je de eerste stappen richting een koolhydraatarme lifestyle voor het leven.
  • check
    als je wilt afvallen, maar jezelf niet alles wilt ontzeggen door het volgen van een strikt koolhydraatarm dieet zoals in mijn eerste boek. Je ervaart alle gezondheidsvoordelen van koolhydraatarm eten en je maakt jezelf direct een gezond eetpatroon voor het leven eigen.

In dit boek staat aangegeven hoe elke week eruitziet op het gebied van de maaltijden en tussendoortjes. Verder krijg je tips en adviezen om daadwerkelijk de omslag te maken naar een koolhydraatarme leefstijl. Zestig dagen lang hoef je niet na te denken over wat je kunt eten. Hoe je de maaltijden in de dagmenu’s klaarmaakt, wordt beschreven.

De balans in dit boek


Je beperkt je koolhydraatinname tot maximaal 100 gram per dag. Het uitgangspunt is een calorie-inname van gemiddeld 1500-1600 calorieën per dag. De eiwitinname ligt rond de 90-130 gram per dag en de vet inname rond de 80-120 gram. Op deze manier eet je koolhydraten, eiwitten en vetten in exact de juiste verhouding om de vetverbranding te starten. 


Je zult zien dat op sommige dagen de hoeveelheid calorieën, vetten en eiwitten wat hoger of juist wat lager ligt. Dat is geen enkel probleem, zolang de koolhydraat inname onder de 100 gram ligt. De menu’s zijn volledig uitgeschreven en zijn goed uitgebalanceerd. Hiermee verkrijg je een constante bloedsuikerspiegel en kan je lichaam weer helen en gaan afvallen.

Extra bij het boek:

Een complete koolhydraatarme voedingsmiddelenlijst. Een overzicht van voedingsmiddelen die je in een koolhydraatbeperkt eetpatroon wel of niet kunt eten.

Wil jij starten met gezond eten?

Bestel voor 15 uur en het wordt dezelfde dag verzonden. Voor je het weet ben jij onderweg naar een gezond en slank leven.


Afmetingen:21x247x196 mm

Pagina’s: 144

Verschijningsdatum: december2017

Druk1

ISBN109048314844ISBN139789048314843

Bestel voor 15 uur en het wordt dezelfde dag verzonden.